Szállítási információk

Ügyfélszolgálat: +36 28 780 000

Kosár

X
Folytatom a vásárlást
Tovább a fizetéshez

Oszd meg!


Szállítási információk

 

  

A szállítás módja

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálatával juttatjuk el vásárlóinknak, melyet utánvétellel a futárnál készpénzben vagy a bankkártyával  lehet kiegyenlíteni. Előre utalásos lehetőséggel is bővült webáruházunkban a fizetési mód! 


A szállítás címét a megrendelő a weboldalon történő adatkitöltés során adja meg.

Szállítási költségek, fizetési mód

A szállítás költsége:  CSOMAGONKÉNT  990,- Ft belföldi szállítás esetén. 22000 Ft felett ingyenes a szállítás. 

Szlovákiába történő szállítás költsége: CSOMAGONKÉNT 1990,- Ft. A fizetést személyesen utánvételkor (az áru átvételekor) kell kiegyenlíteni EURO-ban.

A fizetést személyesen utánvételkor (az áru átvételekor) kell kiegyenlíteni.

Előre utalásos lehetőséggel is bővült webáruházunkban a fizetési mód! 

Add le megrendelésedet, válaszd az előre utalást, majd webáruházas munkatársaink – amint összekészítették a csomagod - küldik a bankszámlaszámot, melyre el tudod utalni a megrendelésed összedét. 
Mindenképp várd meg, míg megkapod ezt az e-mailt a munkatársunktól, kérjük addig ne utald el a megrendelésed összegét.  

 


A szállítással kapcsolatos egyéb tudnivalók

A megrendelő a lakcím, vagy számlázási címtől eltérő, külön szállítási címre is kérheti a csomagot, amennyiben azt a megrendeléskor pontos adatokkal előre jelzi.

A helyes átvétel módja

Kérjük, a küldeményt  közvetlenül átvétel során azonnal vizsgálja meg! Amennyiben sérülést vagy hiányosságot észlel, úgy azt írásban rögzíteni kell egy “Átadás-átvételi jegyzőkönyvben ”, az átadó az átvevő és két tanu aláírásával hitelesítve.  Az átvételt követően, utólagosan bejelenetett sérülésért, vagy tartalomhiányért nem tudunk felelőséget vállalni!

Szállítási határidő

A csomag a rendelés napját követő 3-10 munkanap után kerül kiszállításra, amennyiben a megrendelt áru a raktárkészleten rendelkezésre áll.

Amennyiben készlethiány miatt a megrendelést később vagy esetleg nem tudjuk teljesíteni, arról telefonon vagy írásban tájékozatajuk a megrendelőt

A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelésed nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatunk

...................................................................

 


Vissza a főoldalra

Oszd meg!